Friday, July 8, 2011

Chalwanka

Ethnic Music of the Andes Mountain South America

Chalwanka is a group of ethnic music from the Andes Mountains of South America. The word "Chalwanka" comes from the language of the Incas, the languages Quenchua (kechua) which means "Stone Fish". Founder Chalwanka music group is a musician named "Pacha" from Peru. With a traditional musical instrument Andes, namely Zamponas (Zamponyas) of bamboo and Quenas (Kenaz), he has perform more than 20 years to countries in continental Europe and Asia. And during the last 3 years working in Indonesia. Pacha has released 5 albums orginal listeners can enjoy music in Indonesia. Just as Indonesia, which has a rich culture of the beautiful and valuable. Peru, Andes Mountains also have the same cultural richness. Ornaments are unique and beautiful culture also provided Chalwanka culture in order to meet an admirer.




Pacha, Founder Chalwanka


Musical Instruments Zamponas and Quenas
Made of small bamboo


The musicians Chalwanka

While in Indonesia Pacha and his friends also serve Live Performance, Event Wedding, Party, Exhibition, and others. On this day, 08-July-2011, the event has ended direct viewing. The event was organized by the Botanical Square. Quoted by Chalwanka status on Facebook, they'll have an interview on TV-One at 6:30 and the show directly 9 to 10 July 2011 in Mal Dua Kelapa Gading, North Jakarta, Indonesia. Get discounted prices to buy 5 pieces of CDs and will be given a special signature. Do not miss this opportunity!

And to purchase the album can be made via email and via postal delivery, postal costs will be borne by Chalwanka. As for some songs instruments, such as Romantic Songs, Love Songs, Nomad, Soul Sound, and the Holy Christmas.


Five Albums that have been circulating Chalwanka

Contact:
chalwanka_pacha@yahoo.com
wilmerleon500@yahoo.es

http://www.chalwanka.com/
FB: Pacha Wilmer or Chalwanka-Terrs


Chalwanka
Ethnic Music of Andes Mountain South America

Chalwanka adalah grup musik etnik dari pegunungan Andes, Amerika Selatan. Kata "Chalwanka" berasal dari bahasa suku Inca, yaitu bahasa Quenchua (kechua) yang artinya "Ikan Batu". Pendiri grup musik Chalwanka adalah seorang musisi yang bernama "PACHA" dari Peru. Dengan alat musik tradisional pegunungan Andes, yaitu Zamponas (Zamponyas) dari bambu dan Quenas (Kenas), beliau telah perform lebih dari 20 tahun ke negara-negara di benua Eropa serta Asia. Dan selama 3 tahun terakhir berkarya di Indonesia. Pacha telah merilis 5 album orginal yang bisa dinikmati pendengar musik di Indonesia. Sama halnya seperti Indonesia yang memiliki kekayaan budaya yang indah dan bernilai tinggi. Peru, Pegunungan Andes juga memiliki kekayaan budaya yang sama. Ornamen-ornamen budaya yang unik dan indah juga disediakan Chalwanka demi memenuhi pengagum budaya.


Pacha, Pendiri Chalwanka


Alat Musik Zamponas dan Quenas
Yang terbuat dari bambu kecil


Para pemusik Chalwanka

Selama di Indonesia Pacha dan kawan-kawan juga melayani Penampilan secara langsung di panggung-panggung atau mal, Pesta Perkawinan, Pameran-pameran, dan lainnya. Pada hari ini, 08-Juli-2011, Acara penampilan langsung sudah berakhir. Acara tersebut diadakan oleh Botani Square. Dikutip melalui status di Facebook Chalwanka, mereka akan ada wawancara di TV-One 06.30 dan tampil secara langsung 9-10 Juli 2011 di Mal Kelapa Gading Dua, Jakarta Utara, Indonesia. Dapatkan harga diskon untuk membeli 5 buah CD dan akan diberikan tanda tangan spesialnya. Jangan dilewatkan kesempatan ini!

Dan untuk pembelian album dapat dilakukan melalui email dan pengiriman melalui pos, biaya pos akan ditanggung oleh Chalwanka. Adapun beberapa lagu instrument, seperti Romantic Songs, Love Songs, Nomad, Soul Sound, dan Holy Chistmas.


Lima Album yang telah beredar Chalwanka

Hubungi:
chalwanka_pacha@yahoo.com
wilmerleon500@yahoo.es
http://www.chalwanka.com/
FB: Pacha Wilmer atau Chalwanka-Terrs

Artikel Lainnya:
Daftar Film dan Sinopsisnya
ImageGambar
http://imagegambar.blogspot.com/
http://www.twitter.com/ImageGambar/

Cara Instal Kdevelop

Pembaca budiman yang terbiasa menggunakan Kdevelop sebagai text editor untuk membuat atau membaca semua script yang dibuat. Berikut ini cara...