Sunday, July 10, 2011

Kundun

"The Film of The Year!" - CBS-TV
"Scorsese.. Our Greates Director!" - LA Weekly
"Two Thumbs Up!" - siskel and Ebert


The true story of a man whose struggle would lead a nation.

Praised as one of the best films of the year, Kundun is a motion picture masterpiece directed by five-time Academy Award(R) nominated director Martin Scorsese. It's the incredible true story of one of the world's most fascinating leader - Tibet's Dalai Lama - and his daring struggle to rule a nation at one of the most challenging times in its history.
Powerful told and set against the backdrop of world politics - the films' release created an international uproar! Featuring a striking, Oscar(R) nominated score by renowned composer Philips Glass, this extraordinary motion picture has been greeted with both controversy and worldwide acclaim - experience it for yourself!


Kisah nyata seorang pria yang sederhana akan memimpin bangsa.

Salah satu film yang mendapatkan penghargaan pada tahunnya, Kundun adalah sebuah film karya agung dari direksi five-time Academy Award(R) nominasi direktor Martin Scorsese. Ini adalah cerita sungguhan yang menakjubkan dari pemimpin yang menakjubkan di dunia - Tibet Dalai Lama - dan keberaniannya memimpin bangsa adalah yang paling menantang dalam sejarah.
Kata-kata kuat yang melawan dunia politik - film ini di keluarkan dan menciptakan kerusuhan internasional! Menampilkan musik yang di nominasikan di Oscar(R) oleh pengarang lagu Philip Glass, gambar yang luar biasa yang di sambut dengan kedua dari kontroversi dan sambutan di seluruh dunia - dia mengalami untuk dirinya sendiri!

Pemain (Starring):
***

Film Khusus (Movie Special For):
Dewasa (Adult Only)

Waktu (Running Time Approx):
128 Minutes

Produser (Produced By):
Martin Scorsese
Barbara Defina

Sumber (Source):
TOP Movie Entertaiment
PT DUTA CINEMA MULTIMEDIA
Jl. K.H. Zainul Arifin 31E
Jakarta Pusat 10140
Telp. (021)638.66020 (Hunting)
Fax (021)638.66705
http://www.belanjadvd.com

atau

DVD Kundun
Harga Asli (The original price) Rp xx.000,-
Dijual (On sale) Rp 17.500,-

Artikel Lainnya:
Daftar Film dan Sinopsisnya
ImageGambar
http://imagegambar.blogspot.com/
http://www.twitter.com/ImageGambar/

Cara Instal Kdevelop

Pembaca budiman yang terbiasa menggunakan Kdevelop sebagai text editor untuk membuat atau membaca semua script yang dibuat. Berikut ini cara...